نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تحریم ناجا توسط آمریکایی را نشان از موفقیت این نهاد در پیشبرد اهداف انقلاب خواند و گفت: امروز کشور آمریکا نیروی مقتدر انتظامی ایران را مورد تحریم قرار می دهد که خشونت بار ترین رفتار را نسبت با مردم خود دارد.
کد خبر: ۹۲۴۴۷۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکائی ها گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران این بار در تحریم نیروی خدوم انتظامی خود را نشان داد و تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها نشان از موفقیت این نیروی مقدس است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار مردم برای ایجاد امنیت تلاش های زیادی در انجام داده،بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از ۴ هزار شهید را در راه ایجاد امنیت و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تحریم ناجا توسط آمریکائی ها را نشان از ضعف بی دلیل آنها در برابر اقدامات گسترده ناجا در مبارزه با ناامنی دانست و افزود: این نشان از این دارد که نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه امروز در حالی آمریکائی نیروی انتظامی را تحریم می کنند که پلیس این کشور وحشیانه ترین و خشونت بار ترین رفتارها را با مردمش دارد، گفت: تبعیض نژادی که پلیس آمریکا نسبت به مردم سیاه پوست دارد و با بی رحمانه ترین رفتارها با آنها برخورد می کند نشان از این دارد که آمریکائی ها هیچ خط قرمزی برای حقوق بشر قائل نیستند و به این مسئله توجهی نمی کنند.

آصفری افزود: امروز کشور آمریکا نیروی مقتدر انتظامی ایران را مورد تحریم قرار می دهد که خشونت بار ترین رفتار را نسبت با مردم خود دارد اینگونه رفتارهای آمریکائی ها در برخورد با مردم نشان بی توجهی آنها با مسئله انسانیت است.

وی با تشریح مأموریت های ناجا بیان کرد: موفقیت های روز افزون نیروی انتظامی در مسئله مبارزه با مواد مخدر همانند خاری در چشم دشمنان است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند، ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت داخلی و امنیت درون مرزها یک عملکرد بسیار موفق دارد و دشمن از این موضوع ضربه خورده است.

وی با بیان اینکه تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها هیچ اثری در بین مردم ایران و حتی منطقه نخواهد داشت، گفت: ارتباط تنگاتنگی که بین مردم و نیروی انتظامی همواره برقرار است و قطعا آسیبی نخواهد دید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم برای ایجاد امنیت یک اتحاد و انسجام کامل دارند، گفت: لذا رفتارهای آمریکائی‌ها برای تحریم این نیروی مقدس نه به دلیل جمهوری اسلامی بلکه به دلیل مخالفت آنها با امنیت مردم و خدشه به حقوق شهروندی آنها است.

وی با بیان اینکه هر زمانی که آمریکائی ها هر نهاد و مجموعه هایی از داخل کشور را تحریم کرده اند نشان از این داشته که آن نهاد در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موفق عمل کرده، گفت: قطعا نیروی انتظامی بعد از تحریم همچنان بر روی حرکت خود ثابت قدم خواهند ماند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با اقدامات ضد امنیتی آمریکائی در ایران از مهمترین دلایل تحریم آمریکائی ها است که قطعا نیروی انتظامی این حرکت خود را با قوت تر از گذشته دنبال خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات