نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «بسیج»:

خطر تحریم نیروی انتظامی بیشتر متوجه اروپا خواهد بود

نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اروپا را هدف اصلی سوداگران و تاجران مرگ عنوان و بیان کرد: تحریم نیروی انتظامی در ابتدا دامن اروپا را خواهد گرفت و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر متوجه خواهند شد که اگر تحریم ناجا منجر به تضعیف این سازمان شود، ترانزیت مواد مخدر به اروپا را تسهیل می‌کند، لذا با این شرایط خطر تحریم نیروی انتظامی بیشتر متوجه اروپا خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۴۷۱۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

 احمد علیرضابیگی در گفت و گو با بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: رژیم ایالات متحده به صورت منافقانه ادعا دارد که تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به طور مستقیم متوجه مردم نیست.

وی با بیان اینکه ادعاهای آمریکا همیشه در تضاد با اقداماتش است، خاطرنشان کرد: کسب و کار، فعالیت های اقتصادی و حتی روزمره مردم در گرو امنیت داخلی کشور است. لذا تحریم ناجا توسط آمریکا و امنیت عمومی خلاف گفته‌ها و ادعای آنهاست و در تناقض یکدیگر قرار دارد. چراکه امنیت عمومی جامعه به صورت مستقیم با زندگی عامه مردم در ارتباط است.

بیگی ادامه داد: تضعیف امنیت عمومی، توسعه ناامنی در پی دارد و تزلزل امنیت باعث ظهور ناامنی و افزایش جرم و جنایت می‌شود. نیروی انتظامی به طور مستقیم با امنیت داخلی و عمومی جامعه در ارتباط است و توسعه ناامنی منجر به اخلال اقصادی خواهد شد.

بیگی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران تصریح کرد: اصولا نظام حاکم آمریکا با حیات ملت ایران در تضاد است. حضور در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریست خسارات جبران ناپذیری به همه کشورها مخصوصا جمهوری اسلامی ایران داشته است. میزان کشت مواد مخدر، قبل و بعد از حضور آمریکا در افغانستان قابل قیاس نیست. حضور آن‌ها نه تنها مانع کشت مواد مخدر نشد بلکه رشد چند برابری داشت.

وی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی ایران به مراتب هزینه گزافی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر پرداخت کرده است، عنوان داشت: ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، هزینه‌ای که کشور ما در این راه پرداخت می‌کند فقط مادی نیست. بلکه شهدای بسیاری از دلاورمردان نیروی انتظامی در این مسیر به شهادت رسیدند.

بیگی اروپا را هدف اصلی سوداگران و تاجران مرگ عنوان کرد و یادآور شد: تحریم نیروی انتظامی در ابتدا دامن اروپا را خواهد گرفت و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر متوجه خواهند شد که اگر تحریم ناجا منجر به تضعیف این سازمان شود، ترانزیت مواد مخدر به اروپا را تسهیل می‌کند، لذا با این شرایط خطر تحریم نیروی انتظامی بیشتر متوجه اروپا خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار