خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر کیفیت بخشی و نوآوری در خدمت به محرومین افزود: کیفیت بخشی به خدمات از جمله در حوزه اشتغال، سبب عبور و خروج از فقر می شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۷۱۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جمع کارکنان کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: جلوه های ایثار و همدلی در رمضان سال ۹۹ متاثر از نفس قدسی رهبر فرزانه انقلاب بود.

وی با بیان اینکه قدردان خیران استان، این مجاهدان عرصه اقتصادی هستیم، افزود: به اذعان مسئولان استان، کمیته امداد شاخص ترین نهاد خدمتگزار در ماه رمضان بود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان امداد استان در رزمایش ایران همدل بی نظیر بود.

کلامی به سیاست های پیش رو برای خدمت به محرومین اشاره کرده و گفت: در سالجاری بسمت کیفیت بخشی به خدمات امداد در کنار کمیت حرکت می کنیم.

کلامی تاکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات از جمله در حوزه اشتغال، سبب عبور و خروج از فقر می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ارتقای منزلت اجتماعی کمیته امداد سرمایه اصلی این نهاد بعنوان واسط بین مردم و محرومین است.

وی با بیان اینکه باید نوآوری در شیوه های خدمت رسانی صورت گیرد، بیان کرد: اخلاص در خدمت رسانی به محرومین، آخرت ما را آباد می کند.

ارسال نظرات