خبرهای داغ:
در قالب زمایش کمک مومنانه

250 هزار بسته معیشتی در سه مرحله توزیع شده است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: در قالب زمایش کمک مومنانه، 250 هزار بسته معیشتی در سه مرحله توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱

صفر باباپور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با حضور امت شهیدپرور، بسیجیان، خادمین مردم، خیران، فعالان مساجد، روحانیان و ... با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه هم اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امروز 2 هزار و 500 بسته در سطح شهرستان ارومیه امروز توزیع خواهد شد، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی هفت قلم برنج، نخود، لوبیا، رب، روغن، ماکارانی و مرغ را شامل می‌شود.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه رزمایش فوق به صورت مسجد محور با مشارکت روحانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، اعضای هیئت امنای مساجد و ... در حال اجرا است، اضافه کرد: همچنین متنفذین و معتمدین محلات نیز در اجرای باشکوه این رزمایش مشارکت جدی دارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به لحاظ معیشتی دچار مشکل شده‌اند، اضافه کرد: این اقلام به صورت گمنام و با حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه این حرکت جهادی مورد استقبال آحاد مردم، خیران و جهادگران قرار گرفته است، اظهار کرد: از این رهگذر برای کاهش لطمات ناشی از شیوع کرونا گام برداشته می‌شود که امید است موجب رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نیز قرار گیرد.

بابا‌پور با بیان اینکه احتمال شیوع ویروس کرونا در فصل پاییز نیز وجود دارد، اظهار کرد: در صورتی که در اثر شیوع این بیماری مشکلاتی در جامعه به وجود بیاید، به طور قطع بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کاهش آلام و دغدغه‌های مردم وارد میدان خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در کل 250 هزار بسته معیشتی در سه مرحله توزیع شده است، اظهار کرد: امروز هم 30 هزار بسته معیشتی در طی مرحله سوم یعنی امروز توزیع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات