خبرهای داغ:
سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه : از سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه:  با هدف لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه به همت خیرین و با کمک سپاه ناحیه کرمانشاه انجام شد.

سرهنگ سعید بهشتی  اظهار داشت: با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب که باید مواسات و همدلی بین فقرا و نیازمندان ایجاد شود از ابتدای ماه رمضان رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه افزود: در این مرحله ۹۸۰۰ بسته کمک مومنانه به نیت ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه بین نیازمندان در سراسر استان توزیع می‌شود.

وی ارزش هر بسته را بیش از ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: با کمک خیرین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در روز ۱۴ خرداد همزمان با سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و کسی که کمک به مستضعفین را پایه گذاری کرد، مرحله عظیمی از توزیع کمک‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح مواسات و همدلی تا کنون بیش از ۳۰ هزار بسته با کمک خیرین در کرمانشاه توزیع شده است‌.

سرهنگ بهشتی خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ هزار محروم در شهر کرمانشاه به همت بسیجیان جهادگر در سه سطح شناسایی شده‌اند، سطح اول افرادی هستند که منزل مسکونی ندارند و هیچ درآمدی هم ندارندو تنها از طریق یارانه امرار معاش می‌کنند، سطح دوم خانوارهایی هستند که در آمد حداقلی و یا مستمری دارند و سطح سوم خانواده‌هایی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه اظهار داشت: در بحث مقابله با بیماری کرونا ناحیه کرمانشاه از نواحی برتر در کشور است و اقدامات شایسته و بی نظیری را انجام داده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد و این کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات