خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تهدید کرونا در ایران به فرصت تبدیل شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تهدید کرونا در ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: درحالی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های مختلف سعی داشتند که نظام ما را ناکار آمد معرفی کنند، اتحاد مثال زدنی مردم و همه ارگان‌های نظامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۳۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان محلاتی تبریز، افزود: کادر درمانی در مقابله با بحران کرونا خوش درخشیدند.

وی گفت: غرب با همه تجهیزات پیشرفته و ادعای مدیریت جهان در مقابل این ویروس منحوس کم توان است، اما ایران اسلامی به لطف خدا و زحمات شما فرشتگان نجات در مقابله با این بحران بسیار موفق شده است.

حجت الاسلام کاملی فر نقش کادر درمانی را در مقابله با این ویروس موثر و مثال زدنی عنوان و بیان کرد: این عزیزان با تمام توان برای مقابله با این ویروس با جان دل تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تهدید کرونا در ایران به فرصت تبدیل شد، افزود: در حالی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های مختلف سعی داشتند که نظام ما را ناکار آمد معرفی کنند، ولی اتحاد مثال زدنی مردم و همه ارگان‌های نظامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در این آیین با بیان اینکه نجات جان یک انسان در نزد پروردگار از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، گفت تلاش‌های شبانه روزی شما کار درمان در نزد خدا بی جواب نخواهد ماند وشما هم در این دنیا و هم در اخرت اجر کارتان را خواهید گرفت.

صفدری افزود: جهاد خالصانه شما با مادیات دنیا قابل اندازه گیری نیست واین راه شما تداوم مکتب عاشورایی برای رسیدن به خدا است.

وی با اشاره به اینکه کرونا وحدت وهمدلی مردم ایران را به رخ جهانیان کشید، بیان کرد:بار دیگر مردم ایران در کمک به هم نوع خود حماسه آفریدند و نشان دادند هنوز فرهنگ جهادی روز‌های دفاع مقدس در ایران زنده است و مردم برای رفع مشکلات یکدیگر با جان و دل تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها