خبرهای داغ:
قبادی گفت: رزمایش از ابتدا به همت و با همکاری مردم اجرا شد که در خلق این رخداد و رویداد تاریخی در استان بسیار خوش درخشیدند
کد خبر: ۹۲۴۴۸۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷

 

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین در مراسم سومین رزمایش کمک مومنانه قرارگاه مرکزی کمک مومنانه که با حضور مسوولان استانی در مصلای نماز جمعه مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه حاصل تلاش ستاد کمک مومنانه است که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و اقشار محروم اجرا شده است.

 

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله اجرا شد که در گام اول ۲۲ هزار 

در گام دوم ۲۵ هزار و امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه حدود ۳۰  هزار سبد کالا آماده توزیع می باشد.

 

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد: این رزمایش از ابتدا به همت و با همکاری مردم اجرا شد که در خلق این رخداد و رویداد تاریخی در استان بسیار خوش درخشیدند و ما خوشحالیم مردمی با تعصبات دینی و اسلامی در استان وجود دارند که  در امور اجتماعی و خیرخواهانه پیشروتر از مسوولان بوده و در همه صحنه ها فعالانه حضور دارند.

 

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد همدلی و وحدت مردم بود که بسیار بی نظیر بود و در این راستا همه مسوولان وظیفه داشتند با مردم همیاری کنند و امیدواریم شاهد پیشرفت مردم باشیم.

 

قبادی در پاسخ به این سوال خبرنگار که این کمک ها مستمر خواهد بود، گفت: اگر از طریق مردم اعلام نیاز باشد، قطعا در خدمت مردم خواهیم بود.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها