عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر اینکه باید در تمامی زمینه ها مواسات داشته باشیم، گفت: مواسات در حوزه مسکن در این روزها ضروری است که ستاد در این حوزه ورود کرده و شاهد اقدامات خوبی هستیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۴۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین کلنگ زنی پروژه ۴۰۲ واحدی مسکن برکت مراغه(طرح اقدام ملی) افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدامات گسترده ای را در حوزه های مختلف انجام داده و یک تشکیلات و مجموعه با برکتی است.
وی ادامه داد: مدرسه سازی، رسیدگی به خانواده های نیازمند، ورود به بحث مواسات، مسجد سازی و حضور در کنار مردم در بلایای طبیعی از جمله اقدامات این ستاد است.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اینکه باید در تمامی زمینه ها مواسات داشته باشیم، گفت: مواسات در حوزه مسکن در این روزها ضروری است که ستاد در این حوزه ورود کرده و شاهد اقدامات خوبی هستیم.
امام جمعه مراغه به روزهای کرونایی در کشور اشاره کرد و گفت: کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا ویروس در تمامی مناطق کشور به صورت گسترده در حال انجام است.
وی افزود: در چند ماه اخیر در مراغه نیز کمک ها و مساعدت های خوبی به نیازمندان انجام شده که این اقدام شهرستان را همانند گذشته در کشور مطرح کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها