دبیر رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان خبرداد:

توزیع 111 هزار بسته مومنانه در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری از توزیع 111هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری طی سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان های 10گانه ی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) که در جمع نمادین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به میزبانی شهرستان کیار حضور یافته بود، گفت: علاوه بر توزیع 75هزار بسته معیشتی و بهداشتی طی مراحل اول ودوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه، امروز نیز 37 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری تهیه و آماده توزیع بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان در سطح استان قرار گرفته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود: امروز مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان های 10 گانه ی استان چهارمحال و بختیاری به همت اقشار مختلف مردم این استان،  گروه های جهادی بسیج و قرارگاه های شهرستانی استان برگزار شد .

وی  با تشکر از تلاش های بسیار ارزنده ای در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفته، به برگزاری نمادین این رزمایش در شهرستان کیار و انعکاس زنده این رویداد از صدا و سیما و رسانه های مختلف استانی و ملی اشاره کرد و گفت: جهادگران ما در رزمایش مواسات و کمک مومنانه این شهرستان حقیقتاً کارهای ارزشمندی را انجام داده اند که امروز شاهد رزمایش مرحله سوم در سپاه ناحیه شهرستان کیار هستیم.

گفتنی است؛ رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با همت خیران و جهادگران بسیجی تا رفع آسیب های ناشی از ویروس منحوس کرونا ادامه دارد و پایگاه های مقاومت بسیج، دفاتر ائمه جمعه و ستادهای شهرستانی قرارگاه رزمایش آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا می باشند.

ارسال نظرات