همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری؛

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: با آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه 2 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا تحت حمایت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۶۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان شهرکرد 2 هزار بسته معیشتی - حمایتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

جمشیدی افزود: این بسته‌ها شامل؛ برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات و... است، که با مشارکت و همکاری بسیجیان، مسئولین، خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تهیه و توزیع می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به لحاظ معیشتی دچار مشکل شده‌اند، اضافه کرد: این اقلام به صورت گمنام و با حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه این حرکت جهادی مورد استقبال آحاد مردم، خیران و جهادگران قرار گرفته است، اظهار کرد: از این رهگذر برای کاهش لطمات ناشی از شیوع کرونا گام برداشته می‌شود که امید است موجب رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نیز قرار گیرد.

ارسال نظرات