فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل از توزیع یکهزار و200 بسته معیشتی همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه د راین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۶۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی، گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا، جهادگران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج اردل در عرصه های مختلف به یاری مردم و کادر بهداشت و درمان شتافتند.

وی افزود: ضدعفونی معابر و اماکن، همکاری در برپایی ایستگاه های کنترل مبادی ورودی و خروجی، مشارکت در غربالگری مسافرین، گشت های رضویون و ... گوشه ای از حضور اقشار مختلف بسیج درمیدان مبارزه با کروناست.

موسوی خاطرنشان کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پیرامون اجرای رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه نیز طی سه مرحله این رزمایش خداپسندانه با مشارکت ائمه محترم جمعه و جماعات، جهادگران بسیجی و خیران عزیز برگزار شد.

وی افزود: در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه یکهزار و 200 بسته معیشتی غذایی و 200 بسته بهداشتی دیگر با همت خیران آماده و در بین خانواده های نیازمند و کسانی که کسب و کار آن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، توزیع گردید.

ارسال نظرات