خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
در رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه؛
با مشارکت خیرین و بسیجیان شهرستان بجنورد بیش از 3 هزار جعبه شیرینی در طول رزمایش همدلی ،مواسات و کمک مومنانه توسط سپاه بجنورد بین نیازمندان و دیگر اقشار مردم توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۷۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ با عنوان همدلی ، مواسات و کمک مومنانه ، سپاه بجنورد علاوه بر تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی ، پخت و توزیع غذای گرم ، تولید و توزیع ماسک رایگان ، دستگیری از نیازمندان ، کمک به تحصیل دانش آموزان محروم که دسترسی به نرم افزار شاد به دلایل مختلف نداشته اند و ... اقدام به توزیع بیش از 3 هزار جعبه شیرینی بین نیازمندان و دیگر اقشار مردم در شهرستان بجنورد نموده است.

رمضان محمدی یکی از فعالان جهادگر بسیجی گفت: در طول رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین 3 هزار جعبه شیرینی بین نیازمندان شهرستان بجنورد توزیع که از این تعداد حدود 1 هزار و 500  جعبه شیرینی در ایام عید سعید فطر توزیع شده است.

وی افزود: فعالیت جهادگران بسیجی بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته و بسیج همیشه یار و غمخوار مردم نیازمند و دیگر اقشار جامعه بوده ، هست و خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار