رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه خبر داد؛

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در تربت حیدریه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: با اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در تربت حیدریه، در مجموع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توسط اداره اوقاف و امور خیریه توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۱۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جعفر نوائیان در حاشیه اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام عظمای ولایت در نیمه شعبان و فرمان اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان به کمک خیرین توانسته ایم در مرحله اول ۷۰۰ بسته معیشتی بهداشتی را به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال و در مجموع ۲ میلیارد ریال برای اهدا به اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه تهیه و توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۲۵ بسته موادغذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و جامعه آسیب دیده از کرونا، مجموع کمک‌های معیشتی اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه به بیش از ۱۰۰ بسته رسیده است.

نوائیان خاطر نشان کرد: در مجموع سه مرحله ۱۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان (مجموعا دو میلیارد و پانثد هزار ریال) در رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح ضیافت همدلی توسط اداره ادقاف و امور خیریه تربت حیدریه بین مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا در مناطق محروم شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی ضمن انتقاد و گلایه از مسئولانی که در اختتامیه شرکت نکردند و حتی نماینده خود را نفرستادند گفت: مجموعه‌های اداره اوقاف و امورخیریه بسیار بزرگ است و می‌توانستیم آن‌ها را دعوت کنیم و اصلا نبود مسئولان محترم توجیه پذیر نیست.

بنا به گزارشات رسیده از نهاد‌های مردمی، گروه‌های جهادی، هیئتی، بسیج و سپاه و ارتش و همچنین سایر نهاد‌ها تاکنون در شهرستان تربت حیدریه بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کروناه توزیع شده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی، هیئتی و طلاب و روحانیون در کنار نهاد‌هایی همچون بسیج، سپاه و ارتش با نظارت کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ضدعفونی معابر تربت حیدریه کردند.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها