سردار حسین معروفی در دیدار با سردار ناظری فرمانده انتظامی استان :
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه مانند سد فولادین در کنار نیروی انتظامی است و اگر قرار باشد جان خود را برای انقلاب بدهیم با هم می‌دهیم و با هم برای انقلاب آبروی خود را می‌گذاریم.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۳۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران چهره‌ها و شخصیت‌های ولایی، از خودگذشته و ایثارگری هستند که همه وجود خود را وقف انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و امنیت پایدار ملت بزرگ ما کردند.

 وی افزود: دشمن با اقدام احمقانه خود در تحریم علیه نیروی انتظامی، سپاه و...فکر می کنند این مجموعه ها از بدنه نظام و ملت جدا می شود در حالیکه برعکس، بیشتر در قلب ملت ایران جا پیدا می کنند و حقیقت این است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ملت ما هوشمند است و از هر جناح فکری و از هر مذهب و قوم و طایفه‌ای که باشند در بحث منافع ملی یک نظر دارند و حقیقت این است ملت بزرگ ایران در عمر چهل ساله انقلاب  بارها پایبندی به نظام را ثابت کردند و حماسه 9 دی و حرکت بزرگ ملت ایران در سال‌های 96، 97 و 98 نمونه بازری از آن است و این نشان از هوشمندی ملت ایران است.

این مقام مسئول تاکید کرد: حرکت بزرگ ملت ایران در تبعیت از فرمان و حکمت مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مومنانه سبب نابودی راهبرد دشمن در شرایط مقابله با کرونا شد و  لبیک ملت ایران به فرمان رهبر معظم انقلاب باعث شد که راهبرد دشمن از بین برود و ملت ما نگذاشتند فرمان مقام معظم رهبری بر زمین بماند و به این رزمایش با جان و دل گردن نهادند.

سردار معروفی افزود: وقتی دشمن پس از برجام و پسابرجام می‌گویند که ما در خاورمیانه با یک ابرحریف طرف هستیم ابرحریفی که نقشه ما را می‌داند، دنبال می‌کند، سناریو ما را می‌بیند و می‌داند و به موقع آن را برای ملت ایران تبیین و تشریح می‌کند و ملت ایران نیز به زیبایی از آن اطاعات می‌کند منظور آنها از این ابرحریف مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هدف دشمن در این حوزه بی‌ثبات‌سازی این قدرت، قوت و ولایت بوده و به دنبال جدا کردن امت از ولایت است

وی گفت: دشمن با هدف قرار دادن نزدیک ترین فرد به امام امت، قدرت ولایت را کاهش دهد، دقیقا مشابه همان اتفاقی که در صحرای کربلا رخ داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: دشمن با تحریم سپاه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، قوه قضائیه و نیروی انتظامی که نقشی مشابه بنی هاشم خیمه گاه حسین ابن علی (ع) دارند، سعی در تنها کردن امام امت دارد.

سردار معروفی متذکر شد: دشمن نمی داند که با اعمال این تحریم ها اطرافیان مقام معظم رهبری هر روز قوی تر می شوند و با تلاش خود سعی در قطع مسیر انقلاب اسلامی دارند.

وی اظهار کرد: دشمن نسبت به این مسئله آگاه است و می داند که نیروی انتظامی مانند سپاه مطیع محض است و با فرمان امام حرکت می کند، دشمن نمی تواند شکست خود و پیروزی ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی در غائله های شهری را ببیند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد: دشمنان نظام در اغتشاشات سال قبل فاتحه نظام را خوانده بودند که نیروی انتظامی به تنهایی و بدون دخالت نیروهای امنیتی توانست شرایط را کنترل و جو را آرام کند.

سردار معروفی افزود: هر زمان خواستیم بزرگی فرد یا نهادی را درک کنیم باید ببینیم رفتار دشمن با او چگونه است، تعریف می کند و یا تحریم می کند؟ تحریم ناجا نشان دهنده بزرگی  و قدرتمندی این نهاد انقلابی است.

وی تاکید کرد: گاهی دشمنی تا مرز شهادت پیش می رود و حاج قاسم را که نماد جبهه انقلاب بود به شهادت می رساند، ارتش، نیروی انتظامی و حوزه های علمیه نیز این قاعده مستثنی نیستند چرا که در جبهه حق حضور دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که انقلاب ما بسیار بزرگ شده و از این رو دشمنان بزرگی هم داریم و در برابر آنها باید سد فولادی باشیم و در کنار هم قرار بگیریم گفت: سپاه مانند سد فولادین در کنار نیروی انتظامی است و اگر قرار باشد جان خود را برای انقلاب بدهیم با هم می‌دهیم و با هم برای انقلاب آبروی خود را می‌گذاریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب بارها از خدمات نیروی انتظامی تقدیر کرده است و ما با تمام وجودمان بوسه بر این دستان توانمند می زنیم.

ارسال نظرات