معضلی به نام جمعه بازار یاسوج / شهروندان معترض و مسئولان بی تفاوت

باتوجه به اینکه چندین بار با مسئولین شهرستانی و استانی شرکت توزیع نیروی برق صحبت شده ولی متاسفانه کسی پاسخگو نیست. به دفعات مختلف وعده حل معضل داده اند ولی درمیدان عمل هیچ خبری از حل مشکلات نیست.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۶۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

به گزاری خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، ارسالی مخاطبان - جمعه بازار یاسوج که در برگیرنده بالغ بر۷۰۰ باب مغازه و با جمعیت مراجعه کننده قابل ملاحظه و پر ازدحام و دارای شلوغی خاص خودش، متاسفانه نه از امکانات برق رسانی درستی برخوردار است و نه از نظر ایمنی لازم برخوردار است و مزید بر آن برای مسیر حمل و نقل عمومی از یک طرف و برای ساکنین و مجاورین به شدت ایجاد مزاحمت می نماید.

متاسفانه حقوق شهروندی به هیچ عنوان رعایت نشده بگونه ای امروز شاهدیم که بدلیل انشعاب های غیرمجاز و سرقتی از شبکه برق، تمامی منازل همسایگان از نظر استفاده وسایل برقی با افت شدید ولتاژ برق روبرو شده و در این شرایط اقتصادی اکثر وسایل برقی از قبیل یخچال و فریزر دچار سوختگی و نارسایی برقی گردیده است.

باتوجه به اینکه چندین بار با مسئولین شهرستانی و استانی شرکت توزیع نیروی برق صحبت شده ولی متاسفانه کسی پاسخگو نیست. به دفعات مختلف وعده حل معضل داده اند ولی درمیدان عمل هیچ خبری از حل مشکلات نیست.

اهالی همسایه جمعه بازار برای اینکه حقوقشان بیش از این ضایع نشود از مسئولین استانی جناب آقای استاندار و معاونین و فرماندار شهرستان تقاضای رسیدگی دارند اولاً وجود جمعه بازار دراین موقعیت کاملا برخلاف تسهیل در امرحمل و نقل است. ثانیاً از نظر بهداشتی خطر آفرین است. ثالثاً از نظر ایمنی فاقد ضریب ایمنی می‌باشد.

باتوجه به جمیع جهات زندگی شهری وحقوق شهروندی به آسایش و آرامش منازل مسکونی مستقر و موسسات خدمات رسان مثل نانوایی‌ ها و دیگر صنوف قانونی مستقر آسیب وارد کرده و بشدت گذران زندگی دراین منطقه از شهر را با مشکل جدی روبرو ساخته است که علاوه بر نهادهای خدماتی مثل شرکت توزیع برق بیشترین مسئولیت متوجه شهرداری وشورای شهر است که ازاهالی جمعه بازارعوارض درقالب کرایه ماهیانه اخذ می کنند ولی درسروسامان دادن به محیط جمعه بازار اقدام قابل ملاحظه ای تاکنون انجام نداده اند .

درواقع جمعه بازار بااین مزاحمتها وسدمعبرهایی که ایجاد کرده تبدیل به جمعه آزارشده است بگونه ای که فریاد اهالی از این بی انضباطی اجتماعی بلند شده ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست آیا زیبنده است که امکانات برقی مردم در این شرایط اقتصادی بدلیل بی نظمی و استفاده غیر قانونی بسوزند و کسی هم پاسخگو نباشد، اگر مسئولین امر به این بی نظمی خاتمه ندهند برای احقاق حقوق شهروندی به قوه قضاییه شکایت خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات