خبرهای داغ:

تقدیر فرماندار ویژه شاهرود از تلاش های نماینده سابق تیم شهرستان در مجلس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی از تلاش‌های خالصانه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس دهم تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی از تلاش‌های خالصانه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس دهم تقدیر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسینی
نماینده محترم و معزز سابق مردم فهیم ونجیب شهرستان‌های شاهرود و میامی
توفیق خدمت به آحاد جامعه موهبتی استالهی که پروردگار عالم نصیب انسان‌هایی با همت والا و دل‌های رئوف می‌نماید و از این طریقدر‌های رحمت خود را به روی آنان می‌گشاید.
هر چند این حقیر سعادت اندکی داشتم که در محضر آن بزرگ مرد خوشنام، با اخلاق و مدیر توانا کسب تجربه مضاعف نمایم، اما نیک می‌دانم که در طول چهار سال خدمت به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، اهتمام مستمر و گام‌های استوار جناب عالی در مسیر قانون گذاری برای پیشبرد اهداف و پیشرفت میهن عزیزمان ایران، شایسته تقدیراست. علاوه بر این، تلاش‌های شما در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود از راه هایی، چون جذب اعتبارات عمرانی و کمک به سرمایه گذاری در منطقه در ذهن مردم این منطقه ماندگار خواهد بود و سالیان سال مردم فهیم و بزرگ شهرستان شاهرود از اثرات این خدمات و تلاش‌ها بهره‌مند خواهند شد؛ لذا بر خود لازم می‌دانم به پاس تلاش‌های خالصانه حضرتعالی به نمایندگی از مسئولین شهرستان مراتب سپاس و قدر شناسی عزیزان خدمت آن برادر عزیز و گرامی اعلام نمائیم.
از درگاه خداوند منان برایتان توفیقات روزافزون، سعادت و سلامت خواهان و خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها