خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت اقتدار بسیج را نشان دادند

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: خادمان شهدا در پشتیبانی از مدافعان سلامت در دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۴۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در تجلیل از تلاشگران موکب شهدای آذربایجان شرقی که در ایام کرونایی در تبریز ماسک تولید می‌کردند، افزود: خادمان موکب شهدای استان با تلاش شبانه روزی جهاد را در این ایام به خوبی معنی کردند و باز هم صفحه زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: خادمان این مواکب در ۴ دهه گذشته هرجا نیازی بود در صحنه حاضر شدند و به یاری مردم شتافتند و حضور بی ادعای آن‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن شاهدی براین ادعاست.

سردار خرم اظهارداشت: این تلاشگران در سیل سال‌های گذشته در جنوب کشور و زلزله اخیر میانه و سراب نقش خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و در این دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اضافه کرد: خادمان این موکب برای مبارزه و مقابله با این ویروس پا به عرصه گذاشتند و از همان ابتدا پای کار بوده و فعالیت‌های جهادی را شروع کردند تا بتوانند پشتیبانی برای مدافعان سلامت و پرستارانی باشند که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری بار سنگین را به دوش داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها