خبرهای داغ:
نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم:

رزمایش کمک مومنانه جلوه زیبای از همدلی در جامعه است/ نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مردم پیشرو هستند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: رزمایش کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، جلوه زیبایی از همدلی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: سپاه علاوه بر آرامش بخشی در عرصه امنیت، در  بحران‌های مختلف مانند سیل و زلزله نیز در کنار مردم بوده و به وظیفه خود عمل کرده است.

 وی افزود: سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش و نیروی انتظامی در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا  وارد عمل شده است؛ با ضدعفونی معابر، ایجاد بیمارستان‌ها، پست‌های کنترلی و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه به نقش خود به نحو احسن عمل کرده و امروز این ویروس منحوس رو به کاهش است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و شناسایی بیماران کرونایی، گفت: امروز ارسال ۴۰ هزار کیت تشخیصی از ایران به کشورهای اروپایی مانند آلمان مایه افتخار است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس یازدهم با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، نمایش و جلوه زیبای همدلی در جامعه است، اظهار کرد: مردم در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بدون توجه به حواشی و مشکلات اقتصادی، به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونایی در کشورهای داعیه‌دار فرهنگ مانند کشورهای اروپایی، شاهد هجوم مردم به فروشگاه‌ها و خالی شدن قفسه‌ها بودیم، افزود: ولی در ایران عزیزمان، مردم ولایتمدار و نجیب ایران به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند، به دیگران بخشیدند و به یاری نیازمندان شتافته و همدلی و ایثار خود را مانند دوران دفاع مقدس نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات