فرمانده سپاه تنکابن در گفت و گو با بسیج خبر داد
فرمانده سپاه تنکابن در گفت و گو با بسیج از تهیه و توزیع ۶ هزار ۶۲۶ سبد معیشتی در سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۶۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کمک مومنانه با توزیع ۶ هزار ۶۲۶ بسته معیشتی در تنکابن
 
سید ابراهیم شریفی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در تنکابن با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت:‌سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در شهرستان تنکابن اجرا شد.

فرمانده سپاه تنکابن از توزیع ۲ هزار ۲۷۹ سبد معیشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود:‌۴۰۰ کارت هدیه ۳ میلیون ریالی هم به نیازمندان اهدا شد.

شریفی در ادامه با اعلام اینکه ۶ هزار ۶۲۶ سبد معیشتی در سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد:‌سبد‌های معیشتی به دست آسیب دیدگان کرونایی هم رسید.

فرمانده سپاه تنکابن در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه سپاه هرجا که نیاز به کمک باشد، آماده است، خاطر نشان کرد:‌شهدا به پای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی جانشان را تقدیم کردند و ما نیز در این راه هستیم.

شریفی در پایان با قدردانی از مردم، خیرین، امام جمعه و مسئولین  یادآور شد:‌این وحدت وهمدلی و تفاهم ایجاد شده  در رزمایش کمک مؤمنانه با کنار گذاشتن خط و خطوط سیاسی تجمیع شد و ما افتخار سربازی دراین امر تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین جهان را داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها