خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

امنیت کنونی را مدیون پیشکسوتان نیروهای مسلح هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امنیت کنونی کشورمان را مدیون تلاش و مجاهدت پیشکسوتان نیروهای مسلح هستیم.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۶۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در  آئین دیدار با مسئول بسیج پیشکسوتان کشور که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح آذربایجان غربی اعم از سپاه، ارتش، ناجا و بسیج گنجینه‌های گرانبهایی هستند که امنیت، ثبات و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه، سینه‌های این قشر از جامعه مالامال از خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس می‌باشد، ادامه داد: بنابراین برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه‌سازی روحیه شهادت‌طلبی باید از وجود ذی‌قیمت این افراد استفاده کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: رزمندگان جنگ دیده و سلحشوری که هم اکنون گرد سفید گذر ایام بر سر و صورت شان‌ نشسته است امروز جزء پیشکسوتان نیروهای مسلح می‌باشند، به طوری که هرکدام شاهدی حی و حاضر برای سربلندی و مقاومت مردم ایران اسلامی می‌باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: ما به عنوان متولیان فرهنگی باید بستری را آماده نماییم، تا خاطرات و تجربیات آن دوران زیبا ثبت شود و در پیچ و خم تاریخ به فراموشی سپرده نشود و این فرهنگ و اندوخته‌ها به بهترین شکل در اختیار نسل جدید کشورمان قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات