امام‌جمعه موقت اراک:

تحریم ناجا نشان از اوج استیصال آمریکائی ها است/ راه مبارزه با آمریکائی ها قوی شدن در همه زمینه ها است

امام‌جمعه موقت اراک با اشاره به تحریم نجا توسط آمریکائی ها گفت: همان‌گونه که تحریم‌های آمریکا در طول این چهل سال در زمینه‌های اقتصادی، تسلیحاتی و علمی نتوانسته در خط سیر جمهوری اسلامی تأثیر بگذارد این تحریم هم قطع تأثیری نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۸۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، امام‌جمعه موقت اراک و مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفتگو خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکائی ها گفت: آمریکا در طول این چهل سال به وضوح نشان داده که سلاح آن تحریم است.

وی افزود: آمریکا بر این باور است که با ایجاد فشار بر کشورها می تواند در عملکرد جمهوری اسلامی در قسمت‌های مختلف حتی پلیس تأثیر بگذارد.

امام‌جمعه موقت اراک باتأکید بر اینکه تحریم ناجا نشان از اوج استیصال آمریکائی ها است گفت: همان‌گونه که تحریم‌های آمریکا در طول این چهل سال در زمینه‌های اقتصادی، تسلیحاتی و علمی نتوانسته در خط سیر جمهوری اسلامی تأثیر بگذارد این تحریم هم قطع تأثیری نخواهد داشت.

وی تحریم پلیس ایران را نوعی عملیات روانی برای نا امنی امنیت مردم دانست و افزود: آمریکا هم می داند که تحریم‌هایشان مؤثر نیست و در مسائل امنیت و مبارزه با تروریست نمی تواند تأثیر بگذارد ولی می خواهد یک ناامنی روانی برای مردم ایجاد کند و آنها را بترساند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سپاسی در پایان خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری راه مبارزه با آمریکائی ها قوی شدن است و ما باید در طول این چهل سال در هر زمینه ای که قوی شدیم تحریم‌های آمریکا نتوانسته تأثیر بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات