یک کارشناس مذهبی با اشاره به تحریم ناجا گفت: تحریم ناجا نشان از حقانیت حرکت این نیروی خدوم به سمت آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۹۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

حجت‌الاسلام سید‌احمد میر‌مهدی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: مسئله تحریم از زمان پیامبر اکرم (ص) بوده و در طول  تاریخ ادامه داشته است و همیشه پیروان اسلام حقیقی و پیروان ولایت از سوی دشمنان در مضیقه‌های متعدد قرار گرفته اند.

میر مهدی اظهار کرد: این تحریم ها نشانه حقانیت حرکت است که خبیث ترین و منفورترین دولت جهان، کشور ایران را در زمینه های مختلف و امروزه نیز  نیروی انتظامی را مورد تحریم قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم نیروی انتظامی به نفع جهان نیست چون جهان نیاز به تعامل دارد افزود: برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی، قاچاق مواد مخدر و.. به اقدامات نیروی انتظامی نیاز است.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: با وجود تمام تحریم ها ایران با مشکلی مواجه نمی شود و نیروی انتظامی فعالیت خود را ادامه می دهد تحریم آن ها هم به ضرر خودشان تمام می شود و این تحریم ها هیچ اثری نسبت به ایران ندارد.

وی خاطر نشان کرد:  دست آمریکا از همه جهت نسبت به ایران کوتاه شده و دیگر نمی توانند ایران را در مسائل مختلف تحریم کنند هدف سیاه نمایی است و می خواهند بگویند تمام ارگان ها در مضیقه قرار گرفتند در حالی که ما فعالیت‌های خودمان را با قوت ادامه می دهیم نفت ما را تحریم کردند ما بهتر هم فروختیم امروزه هم با حرکتی که داریم و سوخت به ونزوئلا می فرستیم کاملا تحریم ها شکسته و جز سرو صداها چیزی برای آمریکا باقی نمانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات