ستاد مدیریت بحران کهگیلویه در آب کاسه تشکیل شد / درخواست کلانتری از سپاه برای اعزام 3 فروند بالگرد آب پاش

ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به منظور مدیریت آتش سوزی منطقه حفاظت شده دقایقی قبل به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاونین و مدیران شهرستانی و استانی در روستای آب کاسه( نزدیک به محل حادثه) تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آتش سوزی منطقه حفاظت شده که خائیز که از عصر روز  گذشته از سمت  گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و تمامی نیروهای  امدادی و مردمی در حال اطفای حریق هستند. 

با توجه به سخت گذر بودن منطقه از صبح امروز تاکنون بالگرد شرکت نفت گاز گچساران  با انجام  بیش از 30 سورتی پرواز  حدود 300 نفر را برای کمک رسانی به منطقه حفاظت شده خائیز هلی برن کرده است.

همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مکاتبه با وزات دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح  تقاضای تعدادی بالگرد آب پاش کرده است که گفته می شود به دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زودی 3 فروند بالگرد آب پاش به منطقه حفاظت شده خائیز اعزام می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، هم اکنون نشست ستاد مدیرت بحران  شهرستان کهگیلویه به ریاست استاندار  برگزار شده و  معاونین  و مدیران شهرستانی و استانی در حال چاره اندیشی برای نجات منطقه حفاظت شده خائیز هستند.

 ارتفاعات خائیز از عصر پنج شنبه طعمه آتش شد و تلاش بی وقفه نیروهای امدادگر، بسیج و مردم برای مهار همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظرات