خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: استقامت امت حزب الله موجب سستی و نابودی دشمن خواهد شد و شاهد این امر تلاش فرزندان ایران در صحنه های سخت و کارزار جنگ و نبرد بود که اقتدار امروز ایران اسلامی را به دنبال داشت
کد خبر: ۹۲۴۵۱۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار صمیمی با رزمندگان تیپ 82 حضرت صاحب الامر(عج) در مناطق مرزی شمالغرب بیان کرد: استقامت امت حزب الله موجب سستی و نابودی دشمن خواهد شد و شاهد این امر تلاش فرزندان ایران در صحنه های سخت و کارزار جنگ و نبرد بود که اقتدار امروز ایران اسلامی را به دنبال داشت.

وی گفت: خدا را شاکریم که رزق ما اینطور رقم خورد که در این مناطق که با مجاهدت های رزمندگان از وجود ضدانقلاب و اشرار پاک شد، قدم بگذاریم.

سردار شاهرخی اظهار کرد: متاسفانه سال 98 انباشته ای از تلاش دشمن برای ضربه و اقدام علیه انقلاب و مردم عزیزمان بود، اما با توکل به خدا همچون گذشته برتمام این مشکلات فائق آمدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نحوه شهادت شهدای مظلوم منطقه شمالغرب همچون شهیدان زین الدین و شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس و دیگر شهدای عصر حاضر در دفاع از وطن گفت: گوشه گوشه ی این سرزمین شاهد جانفشانی شهدا و رزمندگان برای حفظ این آب و خاک در برابر نفوذ ضدانقلاب و اشرار بوده است، لذا دشمن هم همیشه نسبت به این افراد و کسانی که اخلاص عمل داشته و فضا را برای آنها ناأمن کرده اند بغض و کینه دارد.

سردار شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: حضور در منطقه فرصتی مغتنم است تا انسان تمرین کند رنگ و بوی خدا بگیرد و زندگی خود را به زندگی شهیدان نزدیک نماید و چه بسا این تمرین در شهر و دیار او تکرار می شود.

 

۸۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها