فلسفه اصلی تریبون نماز جمعه را بیان مشکلات مردم بوده و بیان و طرح سوالات و مشکلات مردمی بخشی از وظایف مهم ائمه جمعه در نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۶۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

فلسفه وجودی تریبون نماز جمعه بیان مشکلات مردم/ مکتب امام خمینی در عالم فراگیر شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال فلسفه اصلی تریبون نماز جمعه را بیان مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: بیان و طرح سوالات و مشکلات مردمی بخشی از وظایف مهم ائمه جمعه در نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: با بیان مشکلات و خواسته‌های مردم منطقه از مسؤولان در تریبون نماز جمعه، از مسؤولان برای جواب‌گویی صریح و روشن انتظار می‌رود.

امام جمعه شهرستان خلخال به سختی کار نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اعمال وظیفه نظارت قانونی بر عملکرد دولت و مسؤولان ضروری است و موجب رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

اسدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: مکتب امام خمینی(ره) امروز علاوه بر ایران اسلامی، توسط بسیاری از ملت‌های آزاده جهان و جبهه مقاومت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: تجربه نشان داده هر زمان در مسیر امام راحل(ره) حرکت کرده‌ایم موفق بوده و هر لحظه که از مسیر تعیین شده خارج شده‌ایم دچار شکست شده و سیلی خورده‌ایم.

ارسال نظرات