فرمانده ناحیه بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

توزیع4هزار بسته معیشتی بهداشتی در مناطق عشایری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از توزیع 4هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۷۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سومین مرحله برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری، چهارمین مرحله توزیع بسته های غذایی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده عشایری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه که با بزرگداشت شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال 99 "حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده" برگزار  و 1500 بسته معیشتی شامل مواد خوراکی نیز جهت توزیع در مناطق عشایری میهه، دیناران، سردشت، صمصامی و مشایخ تحویل فرمانده حوزه های مقاومت بسیج عشایری این مناطق گردید، تا نسبت به توزیع در بین معسرین که شناسایی شده اند اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: علاوه بر یکهزار و 500 بسته معیشتی،  200 بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و مایع دستشویی نیز در مناطق عشایری توزیع شد.

ایزدی تصریح کرد: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مومنانه که با تدبیر مقام معظم رهبری از نیمه شعبان و همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج)شروع شده است، ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری طی چهار مرحله بیش از 4 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق عشایری استان توزیع کرده است.

وی تاکید کرد: با همکاری خیرین و سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) و ناحیه مقاومت بسیج عشایری این رزمایش و جمع آوری کمک ها و توزیع آن بین نیازمندان مناطق عشایری همچنان ادامه دارد.  

ارسال نظرات