خبرهای داغ:
بسیجیان گروه جهادی شهید یزدانی پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) واقع در مسجد انقلاب هر بجنورد به همراه کارکنان بسیجی دانشگاه بجنورد جهت اهدا خون به سازمان انتقال خون مراجعه نمودند.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون استان خراسان شمالی مبنی بر کمبود خون برای نیاز بیماران ، گروه های جهادی پیشرو در عرصه های خدمت رسانی به مردم وارد عمل شده و در سازمان انتقال خون حضور پیدا نمودند.

ابوالفضل طراوتی از فعالان گروه های جهادی گفت: گروه های جهادی علاوه بر خدمت رسانی در عرصه های سازندگی ، اقتصادی و حضور فعال در رزمایش همدلی ، مواسات و کمک مومنانه در اهدای خون خود به بیماران نیازمند پیش قدم هستند.

وی اضافه کرد: با اعلام نیاز سازمان انتقال خون استان خراسان شمالی به گروه های خونی، بسیجیان گروه های جهادی شهرستان بجنورد پس از هماهنگی با این سازمان در چندین نوبت در سازمان انتقال خون حضور و نسبت به اهداء خون اقدام خواهند کرده اند.

طراوتی ادامه داد : در این مرحله نیز جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید یزدانی پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) مسجد انقلاب و کارکنان دانشگاه بجنورد ، در سازمان انتقال خون استان خراسان شمالی حضور یافته و خون خود را به بیماران نیازمند اهدا نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها