خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: در مرحله سوم و اختتامیه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان طبس تعداد 3 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۰۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان گفت : صحنه هایی که در این ایام اتفاق افتاد به همت خیرین محترم شهرستان بود که سخن نایب امام زمان (عج) را لبیک گفتند و رزمایشی با عنوان رزمایش همدلی, مواسات و کمک مومنانه اتفاق افتاد.

وی افزود : از ابتدای شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه در کشور و شهرستان طبس، اقداماتی همچون ضد عفونی کردن مکان های عمومی, تولید ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ایستگاه های مراقبتی برای مقابله با این بیماری در این شهرستان انجام شد .

فرحبخش ثانی خاطر نشان کرد : همزمان با آغاز رزمایش کمک مومنانه  از 25 فروردین 99  و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در دو مرحله از ابتدای ماه مبارک رمضان و در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) 6 هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه طبس عنوان داشت : در سومین مرحله و اختتامیه این رزمایش هم تعداد 3 هزار بسته معیشتی آماده شده که در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

فرحبخش ثانی عنوان کرد: از مجموع بسته های تهیه شده در این مرحله 300 بسته به همت ستاد رزمایش و آموزش و پرورش شهرستان طبس  آماده شده که در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خاطر نشان کرد : در مجموع در سه مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه مبلغ 360 میلیون تومان از کمک های خیرین جمع آوری شده که در قالب بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها