نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر در تمام حوادث نقش ویژه‌ای دارد و خدمات قابل تقدیری به آحاد مختلف مردم ارائه می‌کند.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۱۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: جمعیت هلال احمر در تمام حوادث نقش ویژه ای دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم توزیع هزار سبد معیشتی در قالب طرح دست یار ویژه نیازمندان و بیماران متاثر از کرونا توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر به دلیل توفیق حضور و خدمت در این جمعیت باید شکرگذار باشند.

وی با بیان اینکه باید جمعیت هلال احمر در بین خیرین نفوذ کرده و با استفاده از کمک های انها به اقشار محروم یاری رسانند، افزود: جمعیت هلال احمر باید خیرین را شناسایی و آنها را به جامعه معرفی کند تا الگوسازی شود.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه وثوق مردمی بزرگترین سرمایه برای دستگاه ها خدمات رسان مثل جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: ملت ایران، ملت عاطفی است و در هر شرایطی به همنوعان خود کمک می کنند.

عاملی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر قدسیت دارد و قدسیت این جمعیت باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با جذب خیرین توانسته است خدمات شایسته ای در بحث کرونا داشته باشد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات قابل تقدیر در زمینه کرونا داشت.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه خدمت در جمعیت هلال احمر شرف بزرگی برای کارکنان و اعضای این جمعیت است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر با حفظ کرامت انسانی اقدام به توزیع این بسته های معیشتی می کند و این تنها یکی از ده ها برنامه جمعیت هلال احمر استان اردبیل است که بنده اینجا حاضر شدم تا به نمایندگی از مردم استان از زحمات جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است؛ جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مبلغ 3 میلیارد ریال، یک هزار بسته شامل برنج 10 کیلویی، دو بسته شکر 900 گرمی، یک بسته عدس 900 گرمی، 2 قوطی تن ماهی 180 گرمی، یک بسته چای 500 گرمی، یک بسته روغن مایع خوراکی 810 گرمی، یک بطری روغن مایع سرخ کردنی 810 گرمی، 5 بسته ماکارونی 700 گرمی، 3 بسته سویای 250 گرمی و یک قوطی رب گوجه فرنگی 800 گرمی تهیه کرده و توزیع آن امروز در قالب کمک های مومنانه در بین مردم محروم آغاز شد.

ارسال نظرات