خبرهای داغ:
مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی در جوار مزار شهید مدافع سلامت، در گلزار شهدای دارالسلام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۲۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌هایشان در گلزار شهدای دارالسلام و کنار مزار شهیدخدمت و سلامت و افتخار منطقه کاشان، شهید دکتر مجید فرهاد برگزار شد.

داماد کاشانی به عروس پیشنهاد کرد پیوندشان به جای تالار، در جوار مزار شهید مدافع سلامت دکتر مجید فرهاد برگزار شود، عروس نیز برخلاف دیگر نوعروسان که تمام زرق و برق دنیا را برای یک شب عروسی‌شان خواستارند، گفت، من هم موافقم که سبزی پیوندمان با سرخی خون این شهید خدمت گره بخورد و سفره عقدم، چفیه ای باشد به یاد وفاداری به عهدمان با شهدا... همه چیز به سرعت مهیا شد تا عرشیان نیز میهمان این پیوند آسمانی باشند.

این زوج که ازدواج ساده را به تأسی از حضرت زهرا(س) برای آغاز زندگی خود انتخاب کرده بودند، از ارادت قلبی به شهدا به‌ویژه شهید خدمت و سلامت دکتر مجید فرهاد گفته و امیدوار بودند به برکت خون پاک این شهید زندگی آن‌ها نیز پر از شادی و برکت باشد.

خانواده‌های این زوج کاشانی نیز از این اقدام بسیار راضی بوده و به خانواده‌ها توصیه می‌کردند که برای ازدواج جوانان از سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز کرده و اجازه دهند جوانان آنگونه که خودشان دوست دارند زندگی‌شان را آغاز کرده و زندگی کنند.

توصیه همسر شهید به زوج های جوان

خانم صادقی، همسر شهید سلامت دکتر مجید فرهاد هم در سخنانی گفت: همان طور که شروع و پایان زندگی مشترک 17 ساله اینجانب با شهید فرهاد همراه با عشق، علاقه و صداقت و وفاداری بود، از زوج های جوان انتظار دارم برای تدوام زندگی پایدار و مشترک خود عشق، علاقه، صداقت و وفاداری به همدیگر را تا آخر عمر ادامه دهند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم خانواده شهید سلامت دکتر مجید فرهاد هدیه ای به رسم یادبود به این زوج جوان کاشانی هدیه کرد.

ارسال نظرات