شورای هماهنگی طرح اعتلای صنعت یار در استان قم برگزار شد

پایش واحدهای شیمیایی، سلولوزی و موادغذایی شهرک شکوهیه در مرحله اول اجرای صنعت یار

در این جلسه مصوب شد کلینیک صنعت در انتهای هر فصل گزارش های جمع آوری شده از پایش را به صورت تخصصی بررسی و گزارش تحلیلی را برای تصمیم گیری و ارائه راهکار نهایی، به ستاد تسهیل استان ارائه نماید.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۲۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این جلسه با حضور مسئول طرح صنعت یار بسیج مهندسین صنعتی، مسئول گروه های جهادی شهیدچمران و شهید سرافراز، مشاوران صنعتی، مسئول صنعت دفتر شهرک شکوهیه، مسئول کلینیک صنعتی و مسئولین شرکت شهرکهای استان قم و تعدادی کارشناس دیگر در محل جلسات هیئت مدیره شهرک شکوهیه استان قم برگزار گردید.

در این جلسه درخصوص اقدامات صورت گرفته در سال 98 توسط بسیج مهندسین با همکاری کلینیک صنعتی و شرکت شهرکها صحبت شد و همچنین درخصوص ادامه همکاری و برطرف کردن اشکالات سال 98 برای سال 99 تبادل نظر گردید.

اهم مصوبات این جلسه عبارتند از:

1- در هر فصل پایش واحدهای صنعتی راکد به صورت مستمر توسط گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی با همکاری کارشناسان شرکت شهرک ها انجام شود.

2- کلینیک صنعت با همکاری کارشناسان بسیج مهندسین صنعتی در انتهای هر فصل گزارش های جمع آوری شده از پایش را به صورت تخصصی بررسی و گزارش تحلیلی را برای تصمیم گیری و ارائه راهکار نهایی این واحدها ، به ستاد تسهیل استان  ارائه نماید.

3-  واحدهای شیمیایی، سلولوزی و موادغذایی شهرک شکوهیه در مرحله اول پایش شود.

4- اطلاع رسانی گسترده در نواحی صنعتی توسط شرکت شهرک ها انجام شود.

5- شورای صنعت یار استان در انتهای هر فصل برای تصمیم گیری نهایی برای واحدهای راکد بعد از ارائه گزارش توسط کلینیک صنعت، تشکیل جلسه نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات