نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:

ملاک در نصب افراد به ریش و یقه بستن نیست بلکه به کارآمدی است

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک من در عزل و نصب‌ها در حوزه مدیران به ریش گذاشتن و یقه بستن نیست بلکه به داشتن ریشه‌های علمی و عملی و کارآمدی افراد است.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۸۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: متاسفانه هیچ یک از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا به درد جامعه نمی‌خورند و باید همه انقلابی شویم و از واژه اصلاح طلب و اصولگرا عبور کنیم.
 
وی عنوان کرد: بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب بلکه خود را یک اصولگرا اصلاح طلب می‌دانم چرا که همه مدیران باید با یک اصولی به دنبال اصلاح باشند و تاکنون هر دوجریان فقط به دنبال قطع منافع مردم بوده اند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس یازدهم در رابطه با عزل و نصب مدیران در حوزه انتخابیه خود گفت: بنده در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی نمی‌کنم، ولی در صورت نیاز به مدیران کل مشورت می‌دهم چرا که یکی از وظایف یک نماینده مجلس نظارت است و به عزل مدیران کم کار و بی حوصله کمک خواهم کرد.
 
حجت الاسلام نیک بین عنوان کرد: مدیران ناکارآمد و ضعیف کم کم خودشان شانه خالی خواهند کرد و پست خود را به نیرو‌های توانمند و کارآمد و جوان انقلابی خواهند داد.
 
وی همچنین گفت: کسانی که در ستاد‌های انتخاباتی من فعالیت داشته اند تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر واگذاری پست‌های مدیریتی از من نداشته اند و بنده طاقت و تحمل و مقاومت آن را دارم و هیچگاه تحت تاثیر حرف‌های آن‌ها نخواهم شد که داس را بردارم و از یک طرف همه مدیران را قلع و قمع کنم.
 
حجت الاسلام نیک بین افزود: در مسئولیت‌ها دنبال شایسته سالاری هستم و آنچه که در عزل و نصب‌ها برای من مهم است کارآمدی، انقلابی بودن و پر کار بودن افراد است و خط و مشی‌های سیاسی را کمتر از ۱۵ درصد اعمال خواهم کرد.
 
نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملاک من در عزل و نصب‌ها در حوزه مدیران به ریش گذاشتن و یقه بستن نیست بلکه به داشتن ریشه‌های علمی و عملی و کارآمدی افراد است.
 
وی افزود: دوران رقابت‌ها تمام شده است و برای رشد و توسعه منطقه نیازمند وحدت و تعامل و اتحاد و همدلی هستیم و باید همه جریان‌های سیاسی زیر یک چتر قرار بگیرند و رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند.
 
وی گفت: از همه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حوزه ترشیز دعوت می‌کنم برای پیشرفت و عمران و تکمیل پروژه‌ها و دیگر اقدامات زیر بنایی منطقه کمک کنند تا بتوانیم در کنار یکدیگر مشکلات منطقه را مرتفع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها