خبرهای داغ:

اسلام و خون شهدا، ایران را در مقابل آمریکا صاحب عزت و اقتدار کرده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار خانواده شهید والامقام الیاس چگینی گفت: اسلام و خون شهدا، ایران را در مقابل آمریکا صاحب عزت و اقتدار کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۰۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار خانواده شهید والامقام الیاس چگینی از شهدای مدافع حرم که پیکرش هنوز به میهن باز نگشته است، اظهار کرد: در این عالم پیغمبران و امامان با خدا معامله کردند و مؤمنان آرزو دارند که خداوند آنها را در این معامله بپذیرد و خریدار آنها باشد.

 

وی افزود: شهدا از آن دسته مؤمنانی هستند که خداوند آنها را در معامله پذیرفته و این مهم جایگاه والای شهدا را نشان می‌دهد و به همین خاطر به آنها حیات طیبه عنایت کرده است.

 

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا کشتی‌های جمهوری اسلامی با وجود تهدیدهای جدی آمریکا، وارد کشور ونزوئلا شدند و با این اقدام اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پیش از انقلاب اسلامی در کشور ما جولان می‌دادند و کسی حق حرف زدن به آنها را نداشت اما پس از انقلاب اسلامی به برکت اسلام و خون شهدا صاحب عزت، کرامت و اقتدار شده‌ایم.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های شهدا برای مادر شهید الیاس چگینی آرزوی طول عمر با عزت و برای پدر ایشان که به رحمت خدا رفته‌اند، رضوان و رحمت الهی را مسألت کرد.

 

شهید الیاس چگینی سی ام شهریورماه سال ۱۳۵۳ در امیر آباد بویین زهرا به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خوانده بود. در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۸۲ ازدواج کرد و دارای دو فرزند دختر و پسر بود. پاسدار بود و به عنوان رزمنده ی تیربارچی مدافع حرم از سوی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت. چهارم آذر ماه سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه و درگیری با گروهک داعش بر اثر برخورد با تله های انفجاری و جراحات وارده شهید شد و تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها