امام جمعه موقت بردسکن:

جمهوری اسلامی ایران همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و خواهد کرد

امام جمعه موقت بردسکن گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۰۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین مصوری که به عنوان سخنران کلاس هدایت سیاسی در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن حضور پیدا کرد به عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و این شعار را در مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا به جهانیان ثابت کرد که باعث شد کیت‌های تشخیص این ویروس را به قلب پزشکی اروپا یعنی کشور آلمان صادر کرد تا به دنیا بفهماند که آن که حقوق بشر را رعایت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است نه کشوری مثل آلمان که در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس بمب‌های شیمیایی در اختیار دشمن بعثی قرار داد و نه آمریکا که نژادپرستی در آن موج می‌زند.
 
هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: حضرت امام (ره) برای اولین بار نظریه حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را مطرح و دین اسلام را دین سیاست معرفی کرد و ولی فقیه را در زمان غیبت نائب عام حضرت، ولی عصر (عج)خواند.
 
وی همچنین به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در پیام معظم له دو مقوله مهم اشاره شده بود که عبارت است از اقتصاد و فرهنگ که می‌بایست رسیدگی به امور معیشتی و اقتصادی قشر ضعیف را در راس کار قرار داد.
 
امام جمعه موقت بردسکن از عملکرد ضعیف برخی از مسئولین انتقاد کرد و آن را به دور از اندیشه سیاسی امام راحل عظیم الشان دانست.
 
وی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از موارد برجسته اندیشه امام (ره) دانست و گفت: امروزه برکات این تصمیم و اندیشه را همگان دیده و می‌بینند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار