خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت استان قزوین

قزوین پایلوت طرح طلایه داران صلح و سازش صنعتی شد

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: با افتتاح اولین شعبه شورای حل اختلاف صنعت، استان قزوین به عنوان پایلوت طرح طلایه داران صلح و سازش صنعت و معدن کشور شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۴۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم افتتاح شعبه شورای حل و اختلاف خانه صنعت و معدن استان قزوین روز شنبه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، خانم محمد بیگی و لطف الله سیاهکلی نماینده گان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار و عزیز الله افضلی رئیس سازمان صمت در قزوین برگزار شد.

 

عزیز الله افضلی در مراسم آغاز به کار شعبه حل اختلاف خانه صنعت و معدن قزوین گفت: استان قزوین به عنوان پایلوت در طرح طلایه داران صلح و سازش در حوزه صنعت و معدن انتخاب شده است.

 

وی افزود: در سالی که مزین به شعار جهش تولید است باید بتوانیم موانع تولید را کم کرده و به رونق و جهش تولید کمک کنیم.

 

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضائی و تشکل‌های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی و خانه صنعت امیدواریم مشکلات حقوقی مربوط به صنعتگران را قبل از ارجاع به محاکم قضائی با صلح و سازش حل کنیم.

 

افضلی، واگذاری امور به بخش خصوصی را ضرورت چابک سازی بدنه دولتی دانست و یادآور شد: با شناسایی سرمایه گذاران دارای اهلیت می‌توانیم مشکلات تولید را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار