خبرهای داغ:

پویش اجتماعی هر اشتراک برق یک نیروگاه مجازی در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از فعالیت پویش اجتماعی" هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی" خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
پویش اجتماعی هر اشتراک برق یک نیروگاه مجازی در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیدمحمد موسوی زاده از فعالیت پویش اجتماعی" هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی" خبر داد و افزود: در راستای اجرای شایسته برنامه‌های "۰۹۹" یا " تابستان بدون خاموشی"، این حرکت فرهنگی شکل گرفته تا با مشارکت کلیه مشترکان و بهره گیری از راهکار‌های ساده مدیریت مصرف، از پیک بار تابستانی به صورت موفق گذر نماییم.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این پویش اجتماعی، در نظر است تا هر مشترک با استفاده صحیح از انرژی الکتریکی، مصرف برق را مدیریت کرده و کاهش ۱۰ الی ۲۰ درصدی مصرف برق باعث می‌شود تا از سرمایه گذاری برای احداث نیروگاه‌های جدید پیشگیری گردیده و صرفه جویی حاصله به مثابه یک نیروگاه مجازی تلقی شده که از ساخت آن جلوگیری می‌شود.
موسوی زاده تصریح کرد: در راستای این کمپین، راهکار‌های آموزشی مدیریت بهینه مصرف برق نیز آماده شده که از طرق مختلف و به صورت مستمر اطلاع رسانی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هم راستا با این پویش اجتماعی، از مشترکان خانگی که در شش ماهه اول امسال به نسبت سال قبل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند، طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها