ابوالفضل آرمان گفت: سه بعد عقلانیت،معنویت و عدالت،مکتب الهی و نهضت سیاسی امام (ره) را تا امروز زنده نگه داشته است.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام  در جلسه هدایت سیاسی کارکنان ناحیه تربت حیدریه با تسلیت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (علیهم السلام) اظهار کرد: در مکتب سیاسی و نهضت امام خمینی (ره) سه بعد اسلامی و قرآنی که مکمل همدیگرند را می‌توان مشاهده کرد و اگر روی یکی از این ابعاد توجه و به ابعاد دیگر توجه نشود، جامعه به خطا و انحراف می‌رود.

 حجت الاسلام آرمان افزود: عقلانیت را می‌توان در تدوین قانون اساسی، روحیه اعتماد به نفس در ملت ایران و ایستادگی در برابر دشمن گستاخ مشاهده کرد.

 او با بیان اینکه معنویت را می‌توان در توکل به خدا و تکیه بر امداد‌های غیبی الهی و اخلاص و کار برای خدا و اخلاق مداری و تضرع و توسل مشاهده کرد، ابراز کرد: می‌توان موضوع عدالت را در توصیه به مردمی بودن مسئولان کشوری و رسیدگی مسئولان به محرومان و مستضعفان دید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه، با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم، عنوان کرد: از اولین افتتاح مجلس در ۷ خرداد ۵۹ تا مجلس یازدهم در ۷ خرداد ۹۹ چهل سال می‌گذرد؛ لذا انتظار می‌رود مجلس ۴۰ ساله شورای اسلامی در پختگی و نبوغ و عقلانیت و رشد، سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب باشد.

  آرمان ادامه داد: امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت صبار و شکور ایران اسلامی از مجلس یازدهم شورای اسلامی انتظاراتی دارند که امیدواریم نمایندگان این انتظارات را سرلوحه کار خود قرار بدهد. وی با اشاره به این انتظارات تصریح کرد: نمایندگان در طرح‌ها و لوایح رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان و پا برهنگان رادر اولویت قرار دهند و مجلس آینده، گشایش اقتصادی برای طبقات کم درآمد جامعه باشد. آرمان اظهار کرد: مجلس ضمن همکاری و همدلی با قوه مجریه در وظایف قانونی خود که عبارتست از تذکر دادن، سوال کردن و استیضاح به جا و به حق، بدون اغراض شخصی و حزبی در احقاق حق ملت ایران کوتاهی نکند.

حجت الاسلام آرمان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در رای گیری‌ها و طرح‌ها و لوایح مجلس یازدهم، دست پخت‌های غرب به امضا نرسد و مردم را محرم بدانند، افزود: امید است اشتغال، تولید داخل و بها دادن به ارزش پول ملی و مهار تورم از اولویت‌های مجلس یازدهم قرارگیرد.

وی با اشاره به اینکه در سابق به دلیل تحریم ها‌ی صادرات نفت ایران، بر کشتی‌های جمهوری اسلامی، پرچم ایران را برنمی‌افراشتند و سامانه‌های مکان یابی خود را خاموش می‌کردند، تصریح کرد:، اما امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را می‌بینید که بر روی نفتکش ها، پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته و سامانه‌های مکان یابی روشن و بدون ترس و واهمه در اقیانوس اطلس در حال حرکت هستند و به آمریکایی‌ها هم هشدار می‌دهند که دست از پا خطا نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها