کارشناس مسائل سیاسی، اجتماعی در گفت و گو با «بسیج»:
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مسئولان نیز باید همگام و هماهنگ با منویات رهبری حرکت کنند تا آرزوی قلبی امام راحل که توجه به مستضعفان جامعه بود، محقق شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸

سیدحسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با اشاره به شباهت های زیاد امام خامنه ای(مدظله العالی) به امام راحل، گفت: رهبری جلوه کاملی از حضرت امام هستند.

وی افزود: همانطور که امام راحل مملکت را با درایت خود اداره می کردند، رهبر فرزانه انقلاب نیز همانگونه در هدایت این مردم به راه اسلام و پیشرفت کشور تلاش کردند.

حسینی به نقش مهم امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب، اشاره و بیان کرد: امام راحل نسلی پرورش دادند که مشتاق به جهاد و شهادت بودند و از آنجائیکه ایشان با اخلاص عمل می کردند، تاثیرگذاری سخنان امام خمینی(ره) در مردم بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان انقلاب تاکنون نقطه ضعفی از رهبری پیدا کرده بودند، حتما آن را علم می کردند، خاطرنشان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان طی کننده راه امام راحل و با اخلاص کامل، در راه انقلاب پابرجا بوده و با قدرت، حقانیت انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دغدغه رهبر فرزانه انقلاب و تاکید ایشان بر حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه، بیان داشت: مسئولان نیز باید همگام و هماهنگ با منویات رهبری حرکت کنند تا آرزوی قلبی امام راحل که توجه به مستضعفان جامعه بود، محقق شود.

حسینی با تاکید به اینکه این انقلاب حاصل خون ده ها هزار شهید است، از مردم به خصوص جوانان خواست از آرمان های امام و انقلاب، پاسداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها