مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت کرج گفت: 600 بسته حمایتی به مبلغ 5 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است و تا زمانی که آسیب کرونا دامنگیر جامعه باشد حمایت ها و کمک ها از طریق شهرک صنعتی ماهدشت و خیرین به محرومین تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، میثم نیک نژاد بیان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و بر مبنای منویات ایشان در راستای کمک مومنانه در دو مرحله اقدام به کمک به نیازمندان جنوب شهر کرج کردیم.

 150 واحد تولیدی ماهدشت در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند/ دست حمایت کرونایی بر سر 4 هزار نیازمند در کرج
میثم نیک نژاد با اشاره به اینکه تا کنون قریب به 4 هزار نفر تحت پوشش کمک های مومنانه قرار گرفته اند، افزود: 600 بسته حمایتی به مبلغ 5 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است و تا زمانی که آسیب کرونا دامنگیر جامعه باشد حمایت ها و کمک ها از طریق شهرک صنعتی ماهدشت و خیرین به محرومین تداوم خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: کارفرمایان مستقر در شهرک، علاوه بر حمایت هایی که بیمه تامین اجتماعی، کمیته امداد و دستگاه های حمایتی از کارگران دارند، بسته های حمایتی را برای آنها در نظر گرفته اند که بخشی از آن در قالب کمک مومنانه بین کارگران توزیع شده است.
 
نیک نژاد تصریح کرد: سعی ما بر این است که به عنوان یک هموطن ایرانی و سرباز اقتصادی جنگ امروز در کنار کارگران باشیم تا کوچکترین آسیبی آنها را تهدید نکند لذا علاوه بر 2 میلیارد ریال کمک نقدی، در برنامه هایی که سپاه استان البرز پیش بینی کرد به عنوان یکی از واحدهایی که در حوزه کارگری شهید تهرانی مقدم ماموریت داشت، بسته هایی را برای تجهیز مراکز قرنطینه تهیه کردیم.
 
مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: از 350 واحد تولیدی شهرک صنعتی ماهدشت کرج 50 درصد واحدها در کمک های مومنانه مشارکت نقدی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها