دادستان عمومی گیلان:

عاملان جنایت تالش از حیث جنبه عمومی جرم قطعا مجازات می شوند

دادستان عمومی گیلان گفت: دستگاه قضایی صرف نظر از خواسته اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم، از لحاظ جنبه عمومی جرم با سرعت به پرونده قتل رومینا رسیدگی می شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش  سرویس بسیج حقوقدانان خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری اظهار کرد: جنبه عمومی جرم عاملان جنایت تالش توسط دستگاه قضائی رسیدگی سریع و قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان افزود: قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدر جنایتی هولناک بود که با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و دستگاه قضائی صرف نظر از اینکه اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته‌ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رأی و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

فلاح میری با بیان اینکه در حال حاضر پدر مقتول در بازداشت به سر می‌برد، اظهار کرد: اگر این خانواده نقش عاطفی خود را نادیده نمی‌گرفت و پدر نیز وظایف پدرانه و نوازشگرانه خود را به درستی ایفا می‌کرد، اکنون شاهد چنین جنایتی نبودیم.

وی با اشاره به موضع گیری ها و اظهارنظرهای مختلف در فضای رسانه‌ای کشور درباره این جنایت، گفت: به متولیان رسانه‌ای که برخی دلسوزانه موضع گیری داشتند توصیه می‌کنم در راستای مسئولیت اجتماعی خود مراقب حرف‌ها و کنش‌های خود و موضع گیری ها باشند تا از تکرار رخدادهای تلخی مانند این در جامعه پیشگیری شود.

ارسال نظرات