در حاشیه بازدید از واحد های صنعتی استان ایلام در راستای رفع موانع و مشکلات تولید مطرح شد
در راستای جهش تولید و رفع موانع و مشکلات واحد های صنعتی، مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام به اتفاق مسئول بسیج سازندگی استان و مدیر کلینیک صنعتی از دو واحد تولیدی راکد و نیمه فعال بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۴۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای جهش تولید و رفع موانع و مشکلات واحد های صنعتی، مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام به اتفاق مسئول بسیج سازندگی استان و مدیر کلینیک صنعتی بسیج مهندسین صنعتی از دو واحد تولیدی راکد و نیمه فعال بازدید کردند.

در این برنامه از شرکت ایل کابل تولید کننده کابل و سیم ساختمانی که از سال ۹۳ راکد است و علیرغم مصوبه ستاد تسهیل تاکنون موفق به اخذ تسهیلات بانکی جهت احیا مجدد نشده، بازدید و مدیر واحد بصورت چهره به چهره مشکلات واحد تولیدی را بیان داشت و خواستار کمک بسیج در راه اندازی این واحد گردید.

در ادامه سرهنگ محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان اظهار داشت شما تولید کنندگان سربازان خاکریز اول مقابله با تحریم های ظالمانه هستید و بسیج با قدرت و توان خود از شما حمایت بعمل می آورد. و مقرر گردید با استفاده از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان که عضو ستاد تسهیل می باشد نسبت به پیگیری و طرح موضوع در این ستاد اقدام گردد.

سپس از واحد نایلون سازی مجدد نیز بازدید بعمل آمد و ضمن تقدیر از اقدامات این واحد در راستای صرفه جویی انرژی مقرر شد بسیج مهندسبن صنعتی پیگیری لازم جهت اخذ سرمایه در گردش واحد جهت تولید نایلونهای غیر بازیافتی را بعمل آورد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات