خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس آمارهای اولیه تاکنون بیش از دو میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان زکات فطریه در استان قزوین جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۶۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزویم، فرزاد فرهادی بیان کرد: جمع آوری زکات از صبح روز عید سعید فطر آغاز شد و همچنان آن دسته از هم استانیهای عزیزی که به هر دلیل موفق به پرداخت فطریه در روز عید نشده اند، می توانند از طریق روشهایی که اعلام شده فطریه خود را پرداخت نمایند.

وی ادامه داد: پرداخت زکات فطریه علاوه بر روش حضوری مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، روش کارت به کارت شبکه بانکی و کد مهربانی #۵*۰۲۸*۸۸۷۷* میسّر است در این شیوه پرداخت نیازی به داشتن بسته اینترنتی نیست و تنها با گرفتن کد #۵*۰۲۸*۸۸۷۷* پرداخت فطریه امکان پذیر است.

فرهادی در تشریح روش کارت به کارت برای پرداخت فطریه عنوان کرد: شماره کارت ۸۲۱۵-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه عام، شماره کارت ۶۴۸۱-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه سادات، شماره کارت ۴۷۵۸-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره غیر عمد و شماره کارت ۳۰۲۳-۵۰۰۸-۹۹۷۹-۶۰۳۷ هم برای پرداخت کفاره عمد تخصیص داده شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: براساس آمارهای اولیه تاکنون بیش از دو میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان زکات فطریه در استان قزوین جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده فطریه جمع آوری شده میان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و چند موسسه خیریه معتبر فعال در استان توزیع شده است.

فرهادی یادآورشد: مبلغ زکات جمع آوری شده بیش از رقم اعلام شده است ولی آنچه در این مرحله اعلام شد، آخرین ارقام مستند شده مالی است و آمار تکمیلی طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها