خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در دیدار با کارکنان سپاه میانه، گفت: اتحاد ما در بحث کرونا، تلاشهای دشمن را بی نتیجه گذاشت.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۸۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی با بیان اینکه همت جمعی تمامی نیروها تحت لوای ولایت، تداعی گر دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: اختلاف موجب بی اعتمادی و نفوذ دشمن می شود. در اجرای رزمایش کرونا هر گروهی گوشه ای از کار را عهده دار شد و ما نتیجه این اتحاد را بوضوح دیدیم.

   وی ضمن قدردانی از زحمات سپاه و بسیج و دیگر ارگان ها که نهایت تلاش خود را در زمینه مقابله با کرونا بکار گرفتند، تصریح کرد: بیماری کرونا فرصت بسیار خوبی برای دشمن بود تا با سنگ اندازی ها، شبهه افکنی ها و نارضایتی ها، اذهان عمومی را نسبت به نظام، بدبین و از انقلاب مایوس کند و به بهانه های مختلف و با همه ظرفیت به میدان آمد ولی ورود تمام عیار سپاه به صحنه مقابله با کرونا، تمامی فعالیت های تبلیغی و ضدفرهنگی آنان را ناکام گذاشت.

   خطیب جمعه میانه تهیه و توزیع هزاران بسته غذایی، هزاران پرس غذا و ده ها میلیون وجه نقد در بین افراد زیان دیده از کرونا در مدت زمانی بسیار اندک را یک پیروزی بزرگ توصیف کرد و از آن به عنوان یک کار سازماندهی شده و ارزشمند یاد کرد.

   حجت الاسلام محمدی فراهم شدن بانک جامع اطلاعات، آمار و ارقام افراد ضعیف و مستضعف جامعه را از دیگر دستاوردهای رزمایش مواسات و همدلی برشمرد و بر لزوم حفظ و استفاده از این آمار و اطلاعات در رسیدگی به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در دوره های زمانی آتی تاکید کرد.

   وی با اشاره به اجرای ضعیف عدالت در جامعه بر ضرورت مطالبه گری عمومی نسبت به رفع تبعیض ها و اختلافات طبقاتی تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ثمرات و دستاوردهای بی شماری داشته است ولی در بحث عدالت هنوز ضعف های بسیاری داریم که باید با تلاش همه جانبه قوه قضائیه و دیگر دستگاه های مربوطه و با مطالبه گری مردم، شرایط برخورداری یکسان آحاد ملت از امکانات کشور فراهم شود.    

   جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه میانه به همراه مسئولانی از نیروی انتظامی و اطلاعات شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها