خبرهای داغ:

دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت استان با فرمانده سپاه استان سمنان

مدیریت امور شعب بانک تجارت استان با فرمانده سپاه استان سمنان دیدار کرد
کد خبر: ۹۲۴۵۵۳۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مدیر امور شعب بانک تجارت استان با فرمانده سپاه استان سمنان دیدار کرد.
در این دیدار احمدی، مدیر امور شعب بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از این نشست بیان کرد: نقش سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس بی بدیل بوده است و هم اکنون نیز در خصوص مهار بیماری کرونا و رزمایش مومنانه بسیار توانمند عمل نمود.
وی ضمن تقدیر از فعالیت پایگاه بسیج بانک تجارت در خصوص همکاری با بسیج افزود: هماهنگی و تعامل مناسبی بین بسیج کارمندان استان و بانک تجارت وجود دارد؛ این بانک آمادگی دارد در حوزه‌های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت میز‌های خدمت بیشتر از گذشته گام بردارد.
سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات با تاکید بر اهمیت کمک مومنانه در شرایط کنونی افزود: کشور ما بعد از سخت‌ترین جنگ قرن حاضر توانست امنیت را برای مردم به ارمغان آورد و براساس آن خلاقیت و ابتکارات درهمه عرصه‌ها در مسیری قرار گرفته است که بنیه اقتصاد مقاومتی در بین مردم در حال تقویت است و رقابت در بین مردم در مسیری قرار گرفته است که همه آحاد مردم پای انقلاب و نظام ایستادند و به دنبال منفعت انقلاب و کمک به محرومین در قالب رزمایش مومنانه هستند.
مرتضی دهرویه، مسئول بسیج کارمندان استان که در این دیدار حضور داشت با تشریح وظایف پایگاه‌های ادارات کل و بانک تجارت به تحول در این حوزه اشاره کرد و گفت: با مدیریت جهادی و فعالیت‌های بسیج در این بانک ارباب رجوع یک احساس آرامش خاصی دارد و رضایتمندی مردمی در این حوزه نیز افزایش یافته است.
وی در ادامه مطالب مطرح شده به موضوع امیدآفرینی توسط پرسنل بانک اشاره کرد و اظهار داشت: کارکنان بانک تجارت استان در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه به محله اسلامی سرداران شهید کمک‌های شایانی داشته و این فرهنگ امید و تفکر بسیجی خدارا شکردربدنه بانک حاکم شده است.
در پایان این دیدار مدیریت بانک تجارت با آمادگی این بانک برای پرداخت وام قرض الحسنه به کسانی که در خصوص بیماری کرونا دچار مشکل شدند از برگزاری این نشست تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها