خبرهای داغ:
313
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:
در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرضا، مسعود اکبری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا امر تربیت را ملاک سعادت و سلامت جامعه دانست و ظرفیت بسیج را در موضوع تربیت ضروری خواند.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۶۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ مسعود اکبری، در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به اوضاع فعلی کشور در کنترل بیماری کوید 19 اظهار داشت: یکی از مجموعه های مهم و پر خطر در انتقال ویروس کرونا مدارس بودند که با مدیریت درست آموزش و پرورش و اقدام بموقع این وزارتخانه خطری در این موضوع ایجاد نشد. اداره آموزش و پرورش در این شرایط حساس خوش درخشید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا؛ راه جبران شرایط بوجود آمده از ویروس کوید 19 را استفاده از ظرفیت بسیج دانست و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرضا می تواند از ظرفیت بسیج و سپاه برای بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان استفاده کند. امروز ما دو بازوی قدرتمند و سالم بنام های بسیج دانش آموزی برادران و خواهران را داریم که در امر تربیت کمک های خوبی به مجموعه های آموزشی و مدارس رسانده اند.

مسعود اکبری سرعت تحولات بشری و اجتماعی را در ایران و جهان بسیار دانست و گفـت: سرعت تحولات بشری و اجتماعی هم در ایران و هم در دنیا بالا است. معاندین نظام و کسانی که پیشرفت ایران را نمی خواهند، منتظر سقوط ایران و ضربه های عظیم در نیروی انسانی در بحران کرونا بودند اما به لطف الهی و میراث بزرگ شهیدان و امام شهیدان که انقلاب است، ما زبانزد مردم جهان شدیم.
برآوردهایی که غربی ها از ایران داشتند، نابودی بود اما خداوند این کشور را از خطرات بزرگ در امان نگه داشت. الان دنیا می بیند که ایران چگونه در این بحران ها و خطرات سربلند است.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران انقلابی در زمینه های مختلف، خاطر نشان کرد: این دستاوردها، این قدرت نظامی، این پیشرفت های علمی در زمینه موشکی، هوا و فضا و پزشکی همه از معجزات مکتب مقاومت است. معجزه مکتب مقاومت بود که وقتی انگلیسی ها در آبهای آزاد کشتی ما را گرفتند ما بلافاصله دو تا از کشتی های آنها را گرفتیم. یادمان باشد که روزی در همین ایران به واسطه ی مستعمره بودن و نوکر شدن، از صدای چکمه های آمریکایی ها می ترسیدیم. انقلاب ما را بزرگ و سرافراز کرد. انقلاب، راه مقاومت را در قلب جوانان ما زنده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا،یکی از ضروری ترین اصول تربیتی برای دانش آموزان را، مکتب مقاومت خواند و گقت: باید مکتب مقاومت و دستاوردهای ایران بزرگ را به دانش آموزان یاد بدهیم. متاسفانه کسانی هستند که جاهلانه در ظرفیت ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان ایرانی شبه می اندازد و همچنان آینده را در غرب نشان می دهند. اینها مفهوم مقاومت را درک نکرده اند.

مسعود اکبری در پایان کار تربیتی را یک اتفاق بزرگ خواند و در اهمیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است. این جوانان با استعداد به جای فتح قله های علمی، در این فضای شبه خیز و مسموم از بین می روند. در این عرصه کار جهادی نیازمند است. بسیج با آموزش و پرورش دست به دست هم می تواند کار بزرگی رقم بزند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها