خبرگزاری بسیج: در نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران- شهرری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش فشافویه، راهکارهای رفع مشکل کم آبی بخش فشافویه و شهر حسن آباد بررسی شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۳۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران -شهرری در این دیدار گزارشی از شرایط آبی بخش فشافویه و اقدامات آبفای حسن آباد در زمینه رفع مشکل تامین منابع آبی این بخش ارائه کرد. 

وی  در ادامه با اشاره به افزایش چند ده هزار نفری جمعیت این بخش و فشار شدید بر منابع و تاسیسات موجود برای تامین آب مشترکان و لزوم دسترسی به منابع آبی جدید برای رفع مشکل کم آبی این منطقه تصریح کرد: مهم ترین وظیفه شرکت آب و فاضلاب تامین وتوزیع آب آشامیدنی به صورت مداوم  برای مردم است که طی روزهای گذشته با مشکلاتی که برای چاه های این اداره پیش آمد؛  شرمنده شهروندان شدیم که همین جا از مردم منطقه عذرخواهی می کنم.

حسن حقیقی انشعاب های غیر مجاز, ساخت و ساز های بی رویه، مهاجرت گسترده به شهر های حاشیه تهران, کمبود منابع آب زیر زمینی با کیفیت و نبود تعامل سازنده  ارگانهای دست اندر کار شهری را از دیگر دلایل مهم مشکلات شهرهایی چون حسن آباد بیان کرد و  ابراز امیدواری کرد که با همراهی و حمایت تمامی دست اندرکاران محلی و استانی و تدابیر اندیشیده شده از سوی آبفای استان تهران، مشکل کم آبی شهر حسن آباد به زودی برطرف شود.

درادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین درگاهی امام جمعه بخش فشافویه ضمن قدردانی ازتلاش ها و اقدامات امورآب و فاضلاب  حسن آباد در چند روز گذشته و خدمات رسانی  صورت گرفته به شهروندان،  از مدیرعامل آبفای منطقه6- شهرری خواستار چاره اندیشی در زمینه تامین منابع آبی  و برطرف شدن مشکل قطعی آب شهر حسن آباد و حومه آن شد.

 وی درپایان این دیدار  بر لزوم تعامل همه جانبه و  بیش از ییش با آبفا تاکید کرد و یادآورشد: درجهت رفع  مشکلات به وجود آمده و خدمت رسانی شایسته تر  به مردم منطقه، از هیچگونه کوشش و تلاشی برای کمک به امور آب و فاضلاب حسن آباد دریغ نخواهد کرد.

این نشست عصر روز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین درگاهی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش فشافویه، حسن حقیقی مدیرعامل و حسین نامداری، معاون نظارت بر بهره برداری آبفای منطقه6تهران- شهرری، تنی چند از مدیران ستادی شرکت  و عباس زنگویی مدیر امور آب و فاضلاب حسن آباد  برگزار شد.

شهرحسن آباد در 30 كيلومتري جنوب شهرستان ري در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 12 هزار و 620 مشترک آب (شهری و روستایی) خدمات رسانی می کند.

ارسال نظرات