منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: در شرایط کنونی به دلیل نبود ساختار، دلالان بسیار فعال بوده و این موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی شده است. متأسفانه به دلیل سوء مدیریت، قیمت ها در هر فروشگاهی متفاوت است.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۴۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سمیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور هستیم و این مسئله مردم را تحت فشار قرار داده است.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش قیمت کالاهای اساسی، در شرایط کنونی بلاتکلیفی مدیریتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت است، از این رو دولت باید هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف و معرفی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه اقدام کند.

بلاتکلیفی مدیریتی وزارت صمت یکی از دلایل گرانی کالاهای اساسی خلاء نظارتی در بازار کالاهای اساسی

وی با انتقاد از نبود نظارت در بازار کالاهای اساسی، گفت: در شرایط کنونی به دلیل نبود ساختار، دلالان بسیار فعال بوده و این مسئله موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی شده است. متأسفانه به دلیل سوء مدیریت، قیمت ها در هر فروشگاهی متفاوت است.

معیشت مردم در اولویت نخست مجلس یازدهم قرار دارد

محمودی با بیان اینکه معیشت مردم در اولویت نخست مجلس یازدهم قرار دارد، تصریح کرد: مجلس نیز باید همانند دولت نسبت به تدوین قوانین برای اصلاح وضعیت کنونی و تقویت نظارت بر بازارهای اقتصادی اقدام کند.

وی ادامه داد: قطعا مجلس طرح ضربتی را برای مدیریت بازار کالاهای اساسی، کاهش قیمت ها و جلوگیری از دلال بازی در این حوزه تدوین خواهد کرد.

ارسال نظرات