خبرهای داغ:
عضو هیئت مدیره جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

رزمایش همدلی و مواسات یک لجستیک عظیم بود

عضو هیئت مدیره جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این رزمایش همدلی و مواسات یک لجستیک عظیم بود، گفت: این حرکت توسط بچه هیئتی‌ها انجام شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۸۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

رزمایش همدلی و مواسات یک لجستیک عظیم بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاج حسین یکتا در همایش تجلیل از خادمان پویش ملی «علی یاوران» استان همدان، در ارتباط زنده با این برنامه، اظهار داشت: اگر هر سال رزمایش پیاده‌روی اربعین را داشتیم امسال شاهد رزمایش وسیع‌تر از آن هستیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش همدلی و مواسات یک لجستیک عظیم بود، افزود: به قول رهبری این ویروس منحوس به این زودی‌ها از مملکت ما نمی‌رود و باید آماده یک رزمایش بزرگ‌تر باشیم.

عضو هیئت مدیره جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این حرکت توسط بچه هیئتی‌ها انجام شد، گفت: در اروپا و آمریکا با تمام زیرساخت‌هایی که دارند و امکاناتی که برای آنان فراهم است نتوانستند همانند ایران خوش بدرخشند.

وی بیان کرد: امروز این کار عملیات دفاع از سلامت چشم همه دنیا را بست و همه متوجه این کار انسان دوستانه شدند که هیئتی‌ها همچون‌اهل بیت(ع) جیره غذایی بر دوش گرفتند و شب‌ها به خانه نیازمندان می‌رساندند و این هیئتی‌ها جا پای امیرالمومنین(ع) گذاشتند.

یکتا گفت: امید است به یاری خداوند شاهد این باشیم که هیئتی‌ها در بیت المقدس دیگ‌های خود را بار بگذارند و نصرتی به نصرتی افزوده شود و به فرموده رهبری «ما به ظهور نزدیک شدیم».

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به جوانان افزود: خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید، شما آن روز را می‌بینید و آن روز را می‌سازید.

در ادامه مراسم نیز گروه همخوانی مستشهدین به اجرا پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات