خبرهای داغ:
سرهنگ عبیداوی، از اعتراض ساکنان روستا‌های جفیر نسبت به عدم تکمیل پروژه آبرسانی خبر داد و گفت: ۱۷ کیلومتر خط لوله انتقال تا وصل آب به دو روستای مذکور باقی مانده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۹۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

سرهنگ حاتم عبیداوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، از اعتراض روز گذشته ساکنان روستا‌های جفیر نسبت به عدم تکمیل پروژه آبرسانی خبر داد و گفت: اهالی این دو روستا خواستار رسیدگی مسؤولان شهرستان شدند که امروز بلافاصله به همراه اعضای شورای تامین عازم آنجا شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه با بیان اینکه جفیر ۱ و ۲ رو به روی بزرگترین میادین نفتی و شرکت‌های نفتی در غرب کارون قرار دارند، خاطرنشان کرد: طی صحبت‌های صورت گرفته و نشست با اهالی منطقه تصمیم برآن شد تا شورای تامین، شرکت‌ها و اداره آبفا را ملزم کند تا زمان پایان پروژه، آبرسانی به صورت روزانه با تانکر‌ها انجام شود.

سرهنگ عبیداوی با اشاره به اینکه مردم نجیب منطقه جفیر بر تصمیمات اتخاذ شده در نشست امروز مُهر تأیید زدند، ادامه داد: از صبر و تحمل مردم ولایتمدار این منطقه که علی رغم مشکلات، یاریگر مسؤولان شهرستان بودند، تقدیر و تشکر داریم.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی تأکید و اضافه کرد: طبق قول اداره آبفای شهرستان پروژه آبرسانی دائمی به این دو روستا تا سه ماه دیگر حل خواهد شد و در حال حاضر تنها ۱۷ کیلومتر باقی مانده که نیازمند لوله‌هایی به قطر ۸ میلی متری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه با بیان اینکه آبرسانی به دو روستای مذکور چندین سال با تانکر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: پیشه اغلب ساکنان این دو روستا، کشاورزی و دامپروری است و بحث نبود آب قطعا بر مشکلات شان خواهد افزود هر چند که تانکر‌های آب روزانه به آنجا فرستاده می‌شوند./

ارسال نظرات
پر بیننده ها