خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 426 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان روز گذشته 426 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 8 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

برقراری 426 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 7 عملیات اطفای حریق و 1 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در 11 خرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان روز گذشته 426 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 8 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 10 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه ی 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 45 تماس اشتباه و متأسفانه 363 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت هفت مورد آتش سوزی شامل دو مورد حریق منزل در آرام شرقی و شهرک مدنی، حریق انبار کالا در عین القضاه، حریق سطل زباله در خواجه رشید و سه مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در قاسم آباد، شهرک مدنی و بلوار ارتش بوده و همچنین سک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در حصار علی آباد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار